Da u 7 à u 10 di nuvembre di u 2023, u direttore generale di Eurocut hà guidatu a squadra à Mosca per participà à a Mostra Russa di Ferramenta è Strumenti MITEX.
A Mostra Russa di Strumenti di Ferramenta MITEX 2023 si terrà à u Centru Internaziunale di Cunvenzioni è Esposizioni di Mosca da u 7 à u 10 di nuvembre. A mostra hè urganizata da a Cumpagnia di Esposizioni Euroexpo in Mosca, Russia. Hè a più grande è unica mostra internaziunale prufessiunale di ferramenta è strumenti in Russia. A so influenza in Europa hè seconda solu à a Fiera di Ferramenta di Colonia in Germania è si tene da 21 anni consecutivi. Si tene ogni annu è l'espositori venenu da tuttu u mondu, cumpresi Cina, Giappone, Corea di u Sud, Taiwan, Pulonia, Spagna, Messicu, Germania, Stati Uniti, India, Dubai, ecc.
Superficie di l'esposizione: 20019.00㎡, numeru di espositori: 531, numeru di visitatori: 30465. Un aumentu rispetto à a sessione precedente. Participanu à a mostra cumpratori è distributori di strumenti di fama mundiale Robert Bosch, Black & Decker, è u cumpratore russu lucale 3M Russia. Trà elli, sò ancu previsti stand speciali di grandi cumpagnie cinesi per esse esposti cun elli in u Padiglione Internaziunale. Ci hè un gran numeru di cumpagnie cinesi di varie industrie chì participanu à a mostra. L'esperienza in situ mostra chì a mostra hè abbastanza pupulare, ciò chì riflette chì u mercatu di cunsumu russu di hardware è strumenti hè sempre abbastanza attivu.
À MITEX, pudete vede tutti i tipi di prudutti di hardware è arnesi, cumpresi arnesi manuali, arnesi elettrici, arnesi pneumatici, arnesi di taglio, arnesi di misurazione, abrasivi, ecc. À u listessu tempu, pudete ancu vede diverse tecnulugie è attrezzature cunnesse, cum'è macchine di taglio laser, macchine di taglio plasma, macchine di taglio acqua, ecc.
Oltre à mustrà prudutti è tecnulugie, MITEX furnisce ancu à l'espositori una seria di attività culurite, cum'è riunioni di scambiu tecnicu, rapporti d'analisi di u mercatu, servizii di currispundenza cummerciale, ecc., Per aiutà l'espositori à espande megliu i so affari nantu à u mercatu russu.
Data di publicazione: 22 di nuvembre di u 2023