Press Hot Rim hà vistu a llade

Breve descrizzione:

In luce à i travaglii mediani induve a velocità è a liscia sò più impurtanti chè a prufundità o a durabilità, u caldu pressatu di diamante chì hà sunteratu di diamond sò ideali. Una lama di diamante di u diamante di u doppiu caldu hè un strumentu ideale è i hobbbicisti se avete bisognu di strumenti di taglio di fast, è accessore per accusati. Quelli lamelli sò perfetti se avete bisognu di tagliu in veloce, è accessibile. Altri Tipi di Diamonds, lame di diamanti sò dispunibili chì sò adattati per travaglià annantu à i materiali più duri o per periodi più longu, ancu di diamond


Dettaglio di Produttu

Tags di produttu

Taglia di u produttu

Rim hà vistu a dimensione di a llade

Descrizzione Produdu

I fastidiati di u diamante di u diamante di u diamante sò pressendu i strumenti di u diamante fattu pressendu a punta di u diamante contr'à un core d'acciaio sottu alta pressione è alta temperatura. A lama di u diamante hè fatta di materiale di carbide, chì hè pressatu caldu è sinutu. Hà una densità estremamente alta è hè processata precisione. Queste lames taglianu attraversu tile dura è di alta densità, ma sò tumbati estremamente bè. Pò esse usatu per un taglio seccu o umida. A testa di u cutter hè fatta di u diamante artificiale è agente di bonding di metallu à traversu a pressione alta, a temperatura alta è a pressione fredda.

Comparatu cù l'altri blandelli di diamante di diamante, e rabbia di u diamante è pressatu caldi: una lama di serviziu, e turbine di a pelle è espulsa a polvera Cù stu cuter, tagliatu hè più faciule, più veloce, è più stabile. Utilizeghja e particelle di diamanti industriali è ponu gestisce una larga gamma di materiali. U risultatu di a so densità bassa è a porta alta vista, a lama di l'vitra hè menu prubabile di overheat è crack, alluntanate a so vita di serviziu. Per via di u so cuncepimentu continuu Questi labra sò inferesi è ùn ponu esse usati per taglià u granu, marmura, Asfaltatu, canno, ceramica, è più.



  • Precedente:
  • Next:

  • Prudutti rilativi