Grida u pad di lucidatura per u pettu per i tile ceramica

Breve descrizzione:

Frà i benefici di diammenti rinfurzamentu di i porticultori paddi sò mulling poton, durabilità, portate resistenza, durabile, chì sustene, chì tutti cuntribuiscenu à i risultati megliu. I tappi di diamanti sò fatti di a powder di diamante impregnate in resine, facendu durabili è forti. Sò facili per puliti è cumpatibili cù a maiò parte di e macchine di pavimentu chì utilizanu pads auto-adesivi. Un super superficariu di pietra pò esse aduprata à u cimentu, cimentu, terrazzo, pantacoli agronie, per bastbiche pecchi, cofrete, terrizzo, terrrazzo, terrazzo, terrazzo, terrazzo, terrrazzo, terrazzo, terrazzo, terrazzo, terrazzo, terrace, Ceramica è Artigificiale.


Dettaglio di Produttu

Tags di produttu

Taglia di u produttu

Paddu di lucidatura di potenza per a tette di a tile ceramica

Descrizzione Produdu

Inoltre, u materiale hè altrettamente efficace à l'absorbing polvera è particelle di microni,, ancu sò cusì chjuche chì ùn ponu micca assorbe, ancu quelli chì ùn ponu micca assorbe, ancu quelli, cusì chjucu chì pò esse assorbeduitu, ancu quelli chì sò chjuchi chì ùn ponu micca esse assorbe, ancu quelli chì sò pocu chì ùn ponu micca esse assorbiti. I migliori risultati da questi pads ponu esse rializati quandu utilizanu i polisi umdi à longu cù pads di lucidatura è riutilizazioni, è riutilizazioni. Peguu granitu o altre pietre naturali, aduprà un padru populu chì hè ridupabile, Lavabile, flessibile, è capace di pulì facilità prima di pulicà.

In paragone per resin i pads, i pads di sabbia di diamanti cuntenenu particelle metalliche abrasivi chì sò più aggressivi cà i pads di resin. Compurtu à resin i paddi, i diameri di u diamante ùn cambianu micca u culore di culore, u pulitu, sò luminosi è faranu, è furnenu lisenza nantu à a cimentu. Cum'è una alternativa à resin u pads di lucidà, i pads di lucidà di u pittore chì hè resistente à a corrosione acidu è Alkali in a cucina induve a corrosione hè una pussibilità.


  • Precedente:
  • Next:

  • Prudutti rilativi